Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.01.2019 00:11 - Невъзможно
Автор: lostgirlgg Категория: Лични дневници   
Прочетен: 106 Коментари: 0 Гласове:
0



 Здравей.. Навярно не трябва да ти пиша това.. По-скоро въобще не трябва да ти пиша, но както ти, така и аз, правим грешки, когато сме емоционално нестабилни.. Ако мога да нарека това грешка..

Не знам защо ти пиша.. Всъщност май защото имам нужда от теб.. защо от теб ли?
Защото си единственият мъж, който ме разбира, защото от теб получих отношението, което по принцип, трябва да получавам от друг човек..
Благодаря за което.
Надявам се това да не се промени след тази моя "глупост" ..
Навярно ти е писнало от мен и сигурно не се радваш, че ти пиша, но не мога вече.. Живота е кратък и искам, когато някой човек е важен за мен, да знае, че е така..
Може би наистина имам някакви чувства към теб, прости ми за което, но не съм го направила нарочно. Просто си толкова страхотен, че е невъзможно да не се влюби човек.. 
Нямаш си на представа колко пъти съм искала да ти пиша или звънна. Имах нужда да чуя гласа ти, да ме разсмееш, да ме успокоиш .. Не го направих защото мисля, че аз за теб не съм толкова важна.. Никога няма да разбера дали съм, макар, че на няколко пъти съм се залъгвала, че е така.. Всъщност само ти си знаеш.. 
То и само аз си знам тези неща, които ти пиша и най-вероятно така ще си остане..защото..
Няма да ти пратя тези писаници.. Страх ме е.. 
Страх ме е да не те загубя след това.. 
Пък, ако някой ден съдбата е благосклонна и още се познаваме и надявам се още да си в живота ми, може би ще събера смелост.. 
Ще събера смелост.. Да бъда щастлива.. 



 



Тагове:   невъзможно,


Гласувай:
0




Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: lostgirlgg
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1937
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930